Agata Gruberuje Ścierniska – Dziewczyny na traktory – Same Explorer i czego brakuje w Lemkenie ?


so get started hi welcome to the next video today we will grub I will let Agata ride so that she doesn’t get bored you see, we already have the weight attached the harrow bothered me a bit, I had to put it down look what leakage from this harrow I got in this grease from the second and third rotor flies oil rotor? no rotor, I don’t know what it’s called Agata, what are you going to ride today? – tractor but with what ? with a grubber what is your grubby Lemken Lemken and what model? I don’t know I do not know either what you expect I know thirteen paws and a width of 2.6 m a shaft in the back I don’t know what type it is did they contribute to Germany? because he is brought from Germany rather Germany because this guy just brings it back so what ? I think it will go somehow there are 4 hectares to work about 4 hectares here he stood in this grass, I could not find him so thick Agata, you will go to Quad, we’ll do some nice shots no ? of course We’re going to the field now we’re going to the second field there is a simple and longer piece Agata will ride but first you need to instruct her because he probably doesn’t remember how to drive anymore -I do not remember he will be twisted again nieee it will not then we have to take the dung out, it’s on the trailer but first we grub it up to spill it already here I still have so much lime left we’re going now for such a piece of 1.2 hectares there was wheat there were 65 ares of wheat 40 55 ares of oats something like that something is entangled here what can I tell you about this fatter he lacks this shaft at the back for the grub to lean on it because of this I have to keep on the lift constantly and sometimes it doesn’t keep the same depth to me because here I will fall into the hole, into the furrow and this is not such a thorough copying of the terrain but generally better to do grubby work than before Agata, sit down to the tractor we will check what you remember Get in What do you remember, Agata? And your ass is dirty it’s hard you do it, you are dirty you got my armchair dirty I ? I wiped it for you we will drive 1st gear you know how ? where is the lift here ? Well first move then leave to make it easier you won’t go there until the very end just like me, you will lift and convert sooner then I will make this one across here we have 3 pieces 1,2,3 there for copper yet fire up and we will try pull the seat forward how is it done Here you have it so on average I would say why is one and move first? straight away gas gas gas closer to the shore we’re driving slowly until Agata works a little, we’ll put her in a greater gear probably not close this window the counter has reset again previously I traveled 8-9 km h now we will also ride like this I don’t know if you can see but the ground is quite moist It was raining on Sunday you can see that it got a little wet we drive 1700 turns I will tell you when you pick up go ride yet I am scared yet ok lift it up and turn left hard because you have to get inside not so much because you will twist my support leave and gas gas gas Jo is afraid the drive must be switched on when we go up the hill follow these footsteps, you know we have to switch on the drive because it is sliding mean ride but you’re doing ok I’ll tell you it can be you’d better drive this harvester Jesus although you’re driving straight I couldn’t feel it there because I was turning backwards more more up now you will have to undo more more or good gas don’t hit the pole okay but I’m warm open a window there halt drive switch top button this one? Yes already good wait I’ll stand here oh shit do you want to drink I have water I will be all wet in a moment ok go and leave come on just like you are driving here was chopped straw you can even see it mixed up nicely sticking out, but it’s fun, it’ll work out later plowed, it will be at the bottom of the furrow there will be no problem the paw snouts it goes smart give me a half run What go półbieg Same looks great with this grubber extender the weight must be because it lifts the front and that’s how it goes But Agata is doing well, she can ride as if they were plates it would look nicer plates and tubular shaft but it’s not bad anyway later it all plowed the wind blows away, the rain falls and the plow can handle it now weeds will be able to grow fun I had a strip of grass there, I wonder how the grubber will handle it here also on the other side we’ll see how it comes out there is no air in it, it is quite warm inside if the windows are open and not dusted, you can do it like that but last year it was even drier than now and dusted terribly, now it’s going smart wait, I’m coming with you you’re doing fine ride here on the right then change halfway gas gas don’t cam me I’m all wet now it’s not that warm here I am it’s chilly here there is no ventilation there is a breath now is how you opened the door give it more right good stand up

95 comments on “Agata Gruberuje Ścierniska – Dziewczyny na traktory – Same Explorer i czego brakuje w Lemkenie ?”

  1. MarcinAdamczyk12 says:

    Dziś jeden z zaległych odcinków żniwnych, jeszcze kilka ich jest 😀 Pamiętaj o łapce i subskrybcji 😀 Pozdrawiam

  2. GÓRKI Agroteam says:

    Fajny film nagrany kiedyś a wrzucony teraz😎
    Zapraszam do mnie na kanał pozdrawiam

  3. Majster &kokos says:

    1

  4. młody rolnik says:

    Ja myślę coś tu jest nie tak Agata w koszulce lato przyszło czy co A to dawny vlog pozdro majster

  5. Wiktor Janicki says:

    Fajny odcinek jak zawsze 👌👍

  6. Luki zdzichu says:

    no to film pewnie pobije ogladalnosc na yt 🙂

  7. bartek2643 says:

    no kurde Marcin Agatka jak nie jeden zawodowiec zasuwa tym traktorem pozdrawiam

  8. Sebastian Turek says:

    szfarno mosz ta dziołcha, dbej o nia 🙂

  9. Adam Kozłowski says:

    Z Agatka każdy film jest👍

  10. Aslan 64 says:

    Лемкен 👍🔥

  11. Mateusz Kopko says:

    A po jakiemu ty te pole robisz hah

  12. Sherman Rzepnick says:

    Bardzo dobrze szła Agatce ta praca. Cierpliwy z niej uczeń – a z Ciebie dobry nauczyciel.

  13. Agro SEBA says:

    Agata to traktorzystka roku

  14. Ферма в Европе/Farm in Europe says:

    На твой lemken нужно струнный вал и диски с unia kos и будет 👍

  15. Piotr says:

    8:37 życzę wszystkim w grudniu 😉

  16. Krzysiek N says:

    Aj jajaj ta Twoja Agatka.

  17. Jozzi says:

    Mam podobny gruber, tylko są kółka kopiujące i nie trzeba trzymać na podnośniku…

  18. Kosaa says:

    4:39 😉

  19. Damian Rinke says:

    Ja po naszymu kultywator

  20. Krzysztof Kowalski says:

    Fajny filmik i jeszcze fajniejsza dziewczyna;-)
    Pozdro!!!

  21. Andrzej TDI says:

    Agata jak Ty slodko wygrodasz😁😘✌👍agatka nigdy nie zapomni jak sie jezdzi ciognikiem z gruberem😊😊🙌🙌😁😁😘😘✌👍👍👍👏👏👏Agatka uczyj mu nosa😁 tymu swojimu chlopu 😁😁😁😊😊✌👍👏💖👏💖

  22. Michał Rybnik says:

    szpetny ten gruber mandam ma lepsze

  23. _kamilwer_mtb_dh_ 1 says:

    Tak ciepło w was jest

  24. Andrzej TDI says:

    Iprosze jak to Agace ✌😊😁👏👏👏💖💖idzie 👏👏a Ty Wranek 😁wotpilas w Agatke ze czegos zapomniala nie Agatka 💖💖😁😁😘😘😘😘😘

  25. Kacper ll says:

    Kuźwa chłopie u mnie śnieg za oknem a wy dopiero po żniwach hehe xD

  26. Sebastian Jedynak says:

    dobrze wygląda ten same z tym gruberem

  27. AS AS says:

    Agata robi hektary(I nawet się nie zakopie😁) Pozdro z Niemiec (Herne NRW)

  28. Cristian Guevara says:

    Tengo que pasar una grada en 670 hectáreas. Creo que a Agata le iría muy bien … :))

    Excelente vídeo.

  29. Wojtass W says:

    Jak ten ciągnik mi się podoba to masakra.

  30. szanujMY rolnika says:

    Usiadłes na gruberze w czasie uprawy 😱😱 uważaj abyś pod niego nie wpadł xd pozdrawiam

  31. Wędkarstwo Bielawa says:

    Aga brawo ty 🤗 powinnaś mieć swój kanał na YouTube 😉

  32. Paweł nie podam says:

    trochę omija kultywator

  33. Varmar says:

    Też mam taki gruber ale bez wału i też z Niemiec

  34. Capek PL says:

    Mógłbyś jakąś opinie wystawić na temat tego twojego same.

  35. Paweł nie podam says:

    słownictwo

  36. Piotr Woźny says:

    Super dziolche kay znalozles

  37. AGRO Paweł says:

    No Marcin to jest Vlog Agaty bo ona najwięcej w nim robi Super produkcja Pozdrawiam

  38. celtis 446 says:

    Z Agatką każdy fìlm zajebisty 👏👏👏👍🙋‍♂️

  39. Parus says:

    Agata śmiga tym traktorem jakby się w nim urodziła

  40. Polscy Rolnicy says:

    Bardzo Dobry Odcinek

  41. Adrian Musiał says:

    Licznik był w ciagniku czy dokupowales

  42. Adrian Musiał says:

    Ten z boku po prawej stronie

  43. Kacper Płuciennik says:

    To doczepione do grubera to brona nożowa, łopatkowa, różnie to pozywają

  44. Tomek Janowiak says:

    Agata jaka zestresowana 🙂

  45. Karol Wojciechowski says:

    Masz wszechstronną dziewczynę. 🙂Radzi sobie ze wszystkim🙂 na rękach musisz ją nosić 😁😁 macie fajna gware😋😋pozdrowienia dla was😉😉😉

  46. uki2006 says:

    siemaneczko

  47. Time4Enduro says:

    Nie rycz po tej dziołsze.. Agata super ci to idzie!

  48. AgroTeam 76 says:

    No poprostu mega😍🔥
    Bez Agaty filmy nie sa juz takie zajebiste😂🔥
    Pozdrawienia dla Was😊

  49. Sasza says:

    U mnie zimno a u was ze 30stopni, weź powiedz gdzie tak jest??😀

  50. lukaa833 says:

    Fajna dziewczyna a Ty tak po Niej krzyczysz… całować Ją cały czas trzeba.. tym bardziej, że Siada za stery SAME.

  51. Piotr Wos says:

    Na kanał Marcina wszyscy dla Agaty wchodzą 😊 nie ma się czemu dziwić łapa zostawiona ☺

  52. Tomasz Krześlak says:

    Samek daje radę 👍👍👍👍👍

  53. Tom krs says:

    KOBIETY NA TRAKTORY !!!!

  54. Kittek Music Official says:

    Jest Agatka ✌️😁💥 Jest Like! 👊😁🎈🎈🎈

  55. Siemin-official says:

    jest moc ღღღ , JEST Agata ♛♛♛♛

  56. Paweł Games says:

    Agata wszystko umi kozacko jezdzi

  57. Robert says:

    Jak na grudzień to ciepło u Was😜

  58. Michał URSUS says:

    Ładna ta twoja Agata

  59. Cycling MBK says:

    Fest gryfno ta Agatka i kumato, i robotno 😉

  60. ALFIK MECHANIK says:

    Fajny filmik jak zawsze,myslalem ze o tej porze u was tak cieplo ze nie mozecie wytrzymac,pozdro trzymajcie sie

  61. Mariusz Mariuszek drzienkuje Marciniak says:

    Agata pamienta jak sie traktorem jedrzie

  62. Szymon Supejewski says:

    Ten film jest podobny do filmu Jockerfarm, bo też gruberowanie i też piosenka pole pole łyse pole

  63. kle misia says:

    film 8 grudnia,a Wy w podkoszulkach, Wy w Polska,pozdro.

  64. Merc Zico says:

    Ta przejażdżka siedząc na gruberze z kamerką, to chyba bez wyobraźni było

  65. Grzesiek says:

    Masz w nim klime ?

  66. Krystian 1222 says:

    Kozak 😀

  67. Bernd Gerlach says:

    Die Filme mit Agata und dir sind immer wieder schön. (Google translate: "Filmy z Agatą i jesteś zawsze miły.")

  68. Bartek Niedźwiecki says:

    Ile ten byk ma koni

  69. Bernd Gerlach says:

    The internet is funny: On the same day comes a Christmas Vlog and a video with Summer Work 😀

    I wish Agata and you a wonderful Christmas Time! 🙂 Yes, and many happy hours with the tractors! 🙂

  70. John Deere 2030 says:

    Film jak zawsze 👍
    Pozdrawiam

  71. Progracz 18 says:

    Bardziej wspomnienia

  72. Tomasz Okoń says:

    Najlepszy moment 4:38 😀

  73. Sławek Rogala says:

    Z rolniczych wasz kanał lubię najbardziej

  74. Michal Wisniewski says:

    Agata ale Ty dzielna dziołcha jesteś 🙂

  75. Agata Wowra says:

    A może ja zacznę nagrywać filmy jak to wszystko wygląda z mojej perspektywy?

  76. rambo243 wujek rambo says:

    Agatka piekna jak zawsze ❤❤❤❤

  77. Krzynowik mf255 says:

    Ideał dziołchy. Nie doś ze piykno to i gospodarka ogarnie. 🙂

  78. Syn Janusza says:

    Ile metrów ma ten gruber i na jaką głębokość robisz?

  79. Michal Krefta says:

    U nas to kultywator a po kaszubsku kragle czyli pole się kragluje a grubr i gruberowanie to po śląsku a gruber to był w komedii Alo Alo

  80. Pawcio ! says:

    Ile macie ha

  81. Aam Dziubinski says:

    Z Agaty będzie rolnik jak Marzenie

  82. Евгений Цветков says:

    Witajcie. Miło cię widzieć. Agata działa dobrze, widać że się stara. Bardzo lubię patrzeć jak dziewczyny pracują na ciągnikach. Uroda dziewczyny i siła potężnego ciągnika, film nie daje niezapomniane wrażenia!!!! Powodzenia i pomyślności!!! Marcin dobrze nagrywasz. U ciebie jesień, czy nie??? U nas w Rosji zima. Cześć wam ogromny!!!

  83. Patryk51140 says:

    Załóż podcinacze

  84. Daniel says:

    no Agatka bardzo łądna i naturalna dziewczyna 🙂 nie to co teraz małolaty brwi dorysowane kredka powyrywane i pazurki jak u kury 😀

  85. ciro de marcio włoska mafia says:

    DOBRZE ZE ZNÓW MARCIN JEST NA FILMIE BO Z TA AGATKOM NUDA W CHUJ

  86. wlamaj1 says:

    Ech Marcin, Agata dwa razy Ci mówi, że jest cała mokra, a Ty latasz z kamerą i gruberem się podniecasz 😉 Co z Ciebie za chłop???

  87. Dondżir says:

    Oj z Agarthą to by pogruberował… 😆

  88. Wojtek Akus says:

    Marcin zamknij się i nie krzycz na Agatke… Ciekawe czy Ty tak wszystko umiesz… Cwaniaku

  89. deejay8611 says:

    Chłopie jak się z nią nie ożenisz to ja to zrobię 😀

  90. Adam Parada says:

    Lemken dobry polecam

  91. Michał Śleziak says:

    siemanko

  92. Gucio223 says:

    Zajebisty Vlog 🙂

  93. Mafia Bielsk says:

    Można prosić tytuł nutki?

  94. Sylwester Żołądek says:

    Dobrze idzie Agacie

  95. Perry Crozier says:

    Good to see Agata. The best part of this video.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *